dinsdag 9 juli 2013

Ananaphone

'Die telefoon interesseert je echt niet he?' zei de jongen van de telefoonwinkel geamuseerd toen ik een soort wanhopig heen en weer keek van het witte naar het donkerblauwe exemplaar. Hij had niet helemaal gelijk, een paar bescheiden eisen heb ik nog wel aan t ding, maar inderdaad, verder interesseert het me niet zoveel (zeker niet of ie wit of donkerblauw is. Als het nu rood of geel was ofzo...).

Wat me wel interesseert: een nieuwe telefoon betekent dat je een nieuw telefoonhoesje nodig hebt! En die maakte ik natuurlijk zelf. Ik had alleen niet zoveel inspiratie, hét idee wilde maar niet komen. Ik googlede, maar vond bijna niets dat ik niet al zelf bedacht had. Ik groef de knopendoos door, maar ook daar geen inspiratie. Ik koos dus maar een ritsje regenboogkleuren en ging aan de slag, maar na een paar steken wist ik het ineens: ik wilde toch iets ananassigs haken? Een rondje googlen op ananassen leverde deze tas op. Ik paste het patroon aan naar een telefoonhoesje en koos bruin in plaats van groen. Tadaa!

3 opmerkingen:

  1. Dat lijkt absoluut niet op een telefoonhoesje, maar op een heuse ananas :-) Leuk bedacht, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snoesige foonmussie en lekker patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat van een hoesje. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen