zondag 2 augustus 2015

2014 blanket update

Yes, 2 nieuwe rijen om te showen! En net toen ik dacht dat het weer een beetje opschoot, kwam ik tot de conclusie dat mijn veronderstelling dat de rijen even hoog als de bloemen breed zijn, niet klopt. Als ik de maat wil hebben zoals ik die bedacht had, moeten er nog een rijtje of 6 extra bij... Nou ja, dat zien we dan wel. Voor nu zit er in ieder geval weer vooruitgang in!

Yeah, 2 new rows to show! And just when I thought I finally started to get along again, I noticed that the hight of the rows is actually not the same as the width of one flower, as I thought. So if I want the blanket to be the same size I originally planned, I'll have to do some 6 rows extra... Anyway, I'll see about that. For now at least there's some progress again!


Ik haakte de laatste 3 bloemen van de onderste rij en zette een deel aan terwijl ik genoot van het zonnetje aan de Lek, en maakte de rij af op mijn terras vanavond, waar een dekentje over mijn benen eigenlijk wel lekker was. Dit is wel een beetje wat ik me voorstelde bij een vakantie met veel tijd thuis :)

I made the last 3 flowers of the last row and attached part of the row while enjoying the sun at river Lek, and finished the row on my terrace this evening, where a blanket over my legs was actually kinda nice. This is pretty much what I imagined when I decided on a holiday spent at home for the bigger part :)









1 opmerking: