maandag 1 augustus 2011

De cowboy en het meisje

Amerikaanse inspiratie nr. 5.

Hier schreef ik al hoe mijn nieuwe kettinkje prachtig bij mijn bloesje bleek te passen.

Dat bloesje heeft een verhaal. Ik trok het in de winkel uit het rek omdat ik verliefd was op het kleurige ruitje, maar keurde het af op de roesels. Ik houd niet van roesels aan bloesjes. Thuis zag ik het echter in een foldertje dat ik bij de winkel had meegekregen. Op die foto was het een beetje cowboy gestyled en vond ik het toch wel leuk. Dus ik ging terug, kocht het bloesje alsnog en stylde het zelf ook een beetje cowboy: los haar, simpele spijkerbroek, laarzen.



Toen ik ontdekte dat het kettinkje erbij kleurde, had ik er al andere schoenen bij aan, omdat ik 's zomers weiger dichte schoenen te dragen tenzij het echt niet anders kan en ik had mijn haar in een staartje, omdat ik thuis aan het rommelen was en eigenlijk gewoon mijn haar nog niet gedaan had.
Toen ik voor de spiegel stond met mijn kettinkje, keek ik naar het witte haarbandje dat het meisje draagt en viel mijn oog op een wit haarbandje dat ik al tijden heb, maar nooit draag (het zat in een setje met twee andere kleuren die ik mooi vond). Voor de grap deed ik het haarbandje in en het bleek te staan. En ineens was mijn cowboy outfit een lieve meisjesoutfit geworden: de zomerschoentjes, het kettinkje en het nieuwe kapsel pasten wonderwel bij elkaar en het bloesje was ineens meer lief dan stoer. Een nieuwe look, gratis en voor niks bij een kettinkje :)

3 opmerkingen:

  1. Doe nog even een foto van het matchende kettinkje en bloesje, ik kan het niet goed zien en ben natuurlijk razend benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet je even op het linkje onder 'hier' klikken, in die post zit een close-up foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's dom, dat had ik niet gezien!
    Ik dacht daar een reactie achtergelaten te hebben, maar die zie ik niet. Ik elk geval mooie kettinkjes, ik vind het vogeltje echt heel mooi en schattig!

    BeantwoordenVerwijderen