zondag 26 juni 2011

Ik ben er nog!

Het is hier stil geweest. Einde schooljaar is een drukke tijd voor leraren. Van de examenstress rolde ik zo in de toetsweekvoorbereiding, om vervolgens tijdens de toetsweek op uitwisseling te gaan en thuis te komen waar een indrukwekkende stapel toetsen om nakijken vroeg. Dit weekend zou ik ook nog dingen moeten doen, maar het gaat niet. Na een mentoruitje in het zwembad, een afsluiting van het jaar met de explorers, een schoolfeest (dat alles op 1 dag) en de afsluitdag op de scouting (de volgende dag) kreeg ik het nog net voor elkaar boodschappen te doen zonder om te vallen en kroop ik om half 8 in bed. Vandaag had ik met dank aan de Zumba summer party een opleving van een uur of 2, daarna stortte ik weer net zo hard in en heb ik eigenlijk nog maar bar weinig gedaan. Ik wilde naar Woodstock aan de Waal, maar ik heb in mijn hippiejurk alleen een rondje gelopen hier in de buurt met een ijsje.

In deze brakke toestand heb ik nu eindelijk weer enigszins bijgelezen hier in de blogwereld. Ik werd er een beetje jaloers van: blijkbaar hebben jullie allemaal niet alleen maar gewerkt. Maar goed, ik weet ook dat het straks andersom is: als ik deze week nog overleef, is het daarna heel lang vakantie. Gelukkig wel. Vrije tijd hebben, genoeg slapen, niet veel te veel om aan te denken: wat kijk ik daar naar uit! En dan zal ik hier ook weer met enige regelmaat te vinden zijn, al was het maar om al die maaksels die al zo lang in mijn hoofd zitten te showen als ik ze eindelijk gemaakt heb!

In de bus in Engeland haakte ik nog wel een citroen, die ik al wilde haken sinds ik deze hele mooie zachtgeel kocht (waarvan je de kleur helemaal niet kan zien op de foto, maar vooruit) toen ik naar de winkel ging voor bruin. Hij heet Kurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten