woensdag 8 juni 2011

En weer een gerecycled tasje!

Het lijkt net of ik alleen maar tasjes maak, maar dat is niet waar hoor! Ik haak ondertussen ook gewoon (POPPETJE)s, maar die post ik op de (POPPETJE) sites en de tasjes, die eigenlijk veredeld verpakkingsmateriaal zijn, niet, dus die komen hier terecht. Want ondanks hun nederige doel, doe ik er net zo hard mijn best op als op de echte 'kunstwerken' en ben ik er evengoed trots op.
Dit keer recyclede ik geen kussensloop, maar een blousje. Ik nam het voorpand, met knopen en zakjes en al, en zette daar een paars-wit gestreept stofje achter (op de foto amper te zien, ik had een hoekje moeten omvouwen, maar vergeten). De hengsels zijn gemaakt van de mouwen, waarbij ik er eentje binnenstebuiten gebruikte (zie je bijna niet met dit stofje), zodat het voorhengsel het reepje stof met knoopsgat en het achterhengsel het knoopje om de mouwen op te rollen heeft. Dat is dus dat gekke lusje aan de hengsels, dat natuurlijk open en dicht kan. Nutteloos, maar leuk!



Verder labelde ik vanavond alle poppenkleertjes, wat een takkenklus! En ik draaide een wasje, want tussen alle examen- en fairstress door, was ik natuurlijk bijna vergeten dat ik morgenochtend een danshemdje nodig heb! Nu even een blogje en het laatste (POPPETJE) posten op de sites, en dan ga ik met een of ander domme film kersen haken, want ik denk dat er meer meisjes zijn die kersen in hun oren willen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten