zondag 6 april 2014

Pimp my luggage

Zo zag mijn bagage er 5 jaar geleden uit toen ik begon aan mijn reis naar Venetië en Griekenland:


Ik kocht de rode applicaties omdat ze zo mooi bij mijn rugzak pasten en zette er een op, en die ochtend, vlak voor vertrek, kreeg ik de ingeving om de andere op dat tasje te zetten.

Het tasje is er nog, maar alleen bij gebrek aan vervanging: het ziet er niet meer uit! De rugzak is na tientallen scoutingkampen, 4 jaar op en neer reizen naar een studentenkamer en vooral een rits vliegreizen onlangs overleden. Er zat bijna geen band meer vast. Conclusie: een nieuwe rugzak én een koffer, zodat de rugzak niet meer hoeft te vliegen.

En soms komt wat je nodig hebt gewoon naar je toe. Mijn moeder ruimde haar zolder op, en daarbij kwamen een koffertje en de oude scoutingrugzak van mijn (naar Amerika geëmigreerde) zusje tevoorschijn. Om de heimwee naar mijn eigen oude rugzakje iets minder te maken en om dat toch wel heel saaie koffertje een klein beetje Judith te maken, maakte ik de oude applicatie van mijn rugzak op de nieuwe en sloopte ook die van het tasje om hem op het koffertje te maken (dat tasje ziet er immers toch niet meer uit!). Zodat mijn baggage weer zegt: 'pas op, reizend meisje'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten