zondag 15 september 2013

Is it a bird? Is it a blushing lemon? No...

... it's Charlie the helicopter!


En ik ben verliefd! Hij is echt zoals ik hem wilde hebben. Dus ondanks dat het best een werk was alle 15 (!) onderdelen te haken en in elkaar te zetten, denk ik dat Charlie nog wel een broertje of zusje krijgt. Mijn luchtvoertuigenmanie ('The Sky is the Limit') komt bovendien op het goede moment, met de film Planes in de bioscopen, dus ik hoop dat ze snel een speelvriendje of -vriendinnetje vinden!

And I'm in love! He's exactly as I wanted him to be. So even though it was quite some work to crochet and assemble all 15 (!) parts, I think Charlie will get a brother or sister. Besides, my aircraft mania ('The Sky is the Limit') comes at the right moment, with the movie Planes in cinema, so I hope they will soon find a playmate!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten