donderdag 19 april 2012

Pasen en Koninginnedag

Ja, zo snel gaat mijn tijd op het moment, dat ik die woorden in een adem noem.

Tweede paasdag stonden we op het Paasevent in Lienden, maar ik heb nog geen tijd gehad om te bloggen hoe het was. In een woord: nat! Het was echt snertweer, met veel regen en wind, dat was heel jammer. Daardoor waren er natuurlijk ook veel minder mensen (ik zou ook niet naar een markt zijn gegaan in zulk weer!) en waaide op het eind de (POPPETJE)flat gewoon letterlijk van de kraam.
Maar goed, het was gezellig, we kregen leuke reacties, waren tevreden over onze collectie en weten weer goed wat we in huis hebben en wat er nog gemaakt moet worden.

(foto met dank aan Wendy)

Toen we na afloop verkleumd aan de thee met paaseitjes zaten, zei ik: 'Dat lijkt me nou echt leuk, op een markt staan en dat het dan mooi weer is!' Dat hebben we namelijk nog niet meegemaakt, maar een ding is zeker: we hebben nu alleen maar meer zin in de Kloosterfair, waar we in juni natuurlijk weer van de partij zijn!

En nu, na 1,5 week zonder haken (!) ben ik aan de slag voor Koninginnedag:


En ga ik maar eens beginnen aan een project dat eigenlijk voor januari op de planning stond. U ziet mij hier snel weer verschijnen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten