zaterdag 7 april 2012

Allemaal rokjes in de maak!

Jaja, er is een collectie rokjes in de maak hier, met dank aan het briljante boek van Mme Zsazsa. Netjes afgewerkte rokjes nog wel (toch wel handig, werken van een beschrijving!) in meisjesmaten (2-10 jaar zo'n beetje). Simpele rokjes ook, want ze moeten maandag al op de kraam van Studio in de Haak op het Paasevent in Lienden (kom je ook?). Een korte blog ook daarom, want er liggen twee exemplaren met polkadots op me te wachten: ik zit even met de laptop tussen alle naaigerei gepropt.

De eerste twee zijn een soort verlate uitloper van onze Dutch Design collectie van vorig jaar (die ook nog wel verder uitgebreid zal worden, want nog niet al mijn ideeën in dat thema zijn gerealiseerd!). Ik houd daarvan, oudhollands met een hippe twist. Er ligt ook nog altijd een boerenbontstofje voor mezelf, maar dat ontwerp wil nog niet echt visualiseren in mijn hoofd.

Voor nu: de eerste rokjes!

1 opmerking:

  1. Dat ziet er alvast heel leuk uit.
    Fijne paasdagen en veel succes en plezier maandag.

    BeantwoordenVerwijderen