donderdag 22 september 2011

Alle kleuren van de regenboog

Mijn computer weigert dienst, maar dan is er nog een telefoon! Ben benieuwd hoe dat werkt...

Ik had het al aangekondigd: ik bleef nog even in regenboogthema. Het garen bleek meer dan ik dacht, en zo kwamen er zelfs twee kindermutsjes! Ik heb nog steeds geen model dat die past, maar Wiebelstaartje is de beroerdste niet en poseerde gewillig, samen met Irini.

Het wat rondere meisjesmutsje met bloemetjes heet 'Love', het rechtere jongensmodel heet 'Peace'.



3 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd hoe ze staan op een mensenhoofd, maar ze staan wiebelstaartje in ieder geval heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt altijd nog een grote ballon nemen, maar zo gaat het ook. Of je HAAKT een levensgroot kinderhoofdje...:p

    BeantwoordenVerwijderen