dinsdag 17 mei 2011

Lectori salutem

of beter: lectoribus salutem, want ik heb er best veel, lezers! Een van de leuke dingen van blogger is dat je dat kunt zien, hoeveel mensen je blog lezen, waar ze wonen en via welke sites ze je vinden. Ik bekijk ze regelmatig, die statistieken, want ik word er blij van.
Ik heb inmiddels al 15 volgers (welkom, nieuwelingen!), maar er zijn dus nog veel meer mensen die hier een kijkje komen nemen. Ik ben de 2000 views al ruim voorbij. Nederland, BelgiĆ«, Duitsland en de VS (waar ik nogal wat familie heb) zijn altijd vertegenwoordigd bovenin het lijstje, en daarnaast word ik in de meest interessante en exotische landen af en toe gelezen, echt over de hele wereld. Dat is toch cool!
Ook leuk zijn de zoekwoorden waarop je gevonden bent op google. Ik hoop altijd dat al die mensen die zochten op haakpatronen voor mutsen er wat aan hebben gehad, heb medelijden met die mensen die vast geen pĆ³ppengiletje zochten en vraag me nog steeds af wat een 'kledingpoppetje' is.

Ik ben er trots op, al die lezers, want ik vind het er toch maar veel. Vooral al die mensen die mij helemaal niet kennen, maar blijkbaar toch graag lezen wat ik schrijf. Ben ik toch nog een beetje de schrijfster die ik als kind wilde worden. Blijf dus vooral langskomen, lieve lezers, dat vind ik erg gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten