donderdag 5 mei 2011

Brakke dag

In de vakantie ben ik vaak niet op mijn best. Ik moet dan echt bijkomen (ja, het is waar dat leraren al die vakantie gewoon hard nodig hebben, ik wel in ieder geval!), terwijl ik het gevoel heb dat ik eindelijk tijd heb voor al die dingen waar ik normaal niet aan toe kom, waar ik dan dus de helft niet van doe omdat ik gewoon moet slapen of te brak ben.

Vandaag had ik ook zo'n dag. Ik werd heel uitgerust op tijd wakker voor de Zumba, na hele gezellige dromen over een scoutingkamp met allerlei mensen die daar helemaal niet thuis horen en een hele stoere man met een knuffelbeest (als hij eens wist dat ik dat over hem droomde!), maar ik was nog geen 10 minuten uit bed en mijn buik begon te protesteren. Toch gezumba't op halve kracht, daarna (buik was weer rustig) thuis nog even doorgedanst (want half dansen dat kan natuurlijk niet...), gedoucht, en toen keek ik in de spiegel en dacht ik: nee, eigenlijk voel ik me ook niet lekker.

Meestal komt er dan niet veel meer uit mijn handen en zo voelde het vandaag ook, maar nu ik de balans opmaak, valt het eigenlijk nog wel mee: mijn dans zo goed als afgemaakt, paarse oorbellen gezocht en bruine gekocht, boodschappen gedaan, nieuw haakproject begonnen, eindelijk mijn koptelefoonzakje afgemaakt, een dansliedje dat ik zocht eindelijk gevonden, zieke collega gebeld, venkelslaatje gemaakt en gegeten, blog geschreven en vanavond ga ik op schoenenjacht met mama. Buikpijn, hoofdpijn en spierpijn, dat wel, maar ach...





(Nog even een huishoudelijke mededeling: vergeten jullie de give away niet? Als je hier een berichtje achterlaat, doe je mee! Zondag maak ik de winnaar bekend, dus zorg dat je voor die tijd hebt gereageerd!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten