woensdag 20 april 2011

Binnenkort op Tussen HAAKjes: mini give away!

Ik dacht alsmaar: als ik iets meer volgers heb, ga ik ook een give away doen. Vind ik namelijk een heel leuk concept. Maar ondertussen heb ik al eeuwen zeven volgers en komt er dus steeds maar geen give away. Omdat ik dat zonde vind en omdat ik die zeven volgers niet minder waardeer omdat ze maar met zeven zijn, ga ik toch gewoon een give away doen. Een mini give away, voor een blog met een mini publiek. Ik moet alleen nog even bedenken wat ik weg ga geven, maar dat komt helemaal goed. Alleen volgers van Tussen HAAKjes mogen meedoen, dus lekker veel winkans! Tenzij er ondertussen veel bijkomen natuurlijk....

Update op het suikerloze dieet: wat een makkie! Ik heb inmiddels niet meer de hele dag honger en niet meer zo het gevoel dat ik continu moet eten, dus dat is fijn. Echt zin in iets met suiker heb ik eigenlijk ook nog niet gehad. De buik doet geloof ik al een klein beetje beter zijn best, dus ik houd gewoon nog even vol. Kan toch alleen maar goed voor me zijn.

2 opmerkingen:

  1. Jeej! Een give-away!
    En goed hoor, dat je je suikervrije dieet volhoudt, you go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar weer, van suikerloze dieten krijg je de beste ideeën!:-)

    BeantwoordenVerwijderen