maandag 6 mei 2013

The sky is the limit

Ik heb weer iets gehaakt! Voor het eerst sinds half maart. En nu het af is, realiseer ik me dat ik een beetje vergeten was hoe goed het voelt als je je creatie voor het eerst in de oogjes kijkt. En dat stemt me hoopvol: ik heb al weer zin om er nog een te maken!

 'The sky is the limit', dat is nog niet helemaal een beschrijving van mijn stemming, maar het is wel het thema waarin ik nu haak. Het oorspronkelijke idee was een mobiel met verschillende luchtvoertuigen, maar met een markt voor de boeg en nog niet alle vertrouwen dat ik weer op het oude tempo verder haak, ben ik toch maar begonnen met een (POPPETJE). Die mobiel komt er misschien ooit nog wel, en anders maakt het toch niet zoveel uit of je nu 100 of 101 onuitgevoerde ideeën hebt :)

Apollo 1 is in ieder geval ready for take off, en ik hoop deze week nog een Apollo 2 te lanceren, en het patroon. Want na al dat wachten hebben jullie wel een kadootje van mij verdiend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten